2013. május 17., péntek

Baba szappan

Baba szappan
 Ha én ezt a klubban elmesélem....

Ezek a szappanok kalandos utat bejártak, míg végül ilyen mintájuk és formájuk lett.
Először homokozó formába öntöttem, ami nagyon aranyos, mindenféle tenger gyümölcsei forma. Csakhogy a homokozó formából nagyon nehéz kiszedni a szappant, mert kemény forma. Ugye, a homokot is csak úgy kicsapjuk belőle. De a szappant nem lehet csapkodni. Vártam vele még egy napot, hátha másnap sikerül kicsalogatni. Mivel kíméletes a bőrhöz, és olaj felesleget tartalmaz, jól belecuppan a formába.
Végül kijött, csapkodás, nyomkodás és bosszankodás után  ... kiskanállal :(.
 Ezt a kiszedett szappant öntöttem újra és lett belőle ez a képen látható, a férjem által mesteri pontossággal "lereszelt" új forma. Nyálcsorgatóak, pedig nem szépek - mondhatni "ronda de finom". Kíméletes gyerekszappan, csak az én türelmemet nem kímélte.

Amit a homokozó formába öntöttem: oliva olaj, sheavaj, kókuszvaj, körömvirág tea, levendula illóolaj. Színezéshez kakaópor és piros paprika. És nem tartalmaz mesterséges szín-, és állati anyagot.
Ugrás a Főoldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése