2013. április 14., vasárnap

Borsmentás, kakaós szappan

Borsmentás, kakaós szappan
Ez a szappan a második próbálkozás a színkavarásra. Kis rózsa formát és tömböt is öntöttem belőle. Nekem elnyerte a tetszésemet. A tömbös változatot kakaóporral színeztem sötétre, és a két szín között még kakaópor elválasztót szitáltam rá.

Teafűvel színeztem a rózsákat, és a kakaós részt, amire akkor még nem jöttem rá, hogy úgysem fog benne látszani.

Nagyon jól habzó, normál és zsíros bőrre egyaránt.

Belerakott olajok: oliva olaj, ricinus olaj, pálmaolaj, kókuszvaj, borsos mentalevél tea. Nem tartalmaz mesterséges szín-, és állati anyagot.

Az oliva olaj telítetlen zsírsavakat tartalmaz. Tulajdonságai: bőrpuhító olaj, táplálja a bőrt nyugtató hatású, jó az irritált bőrre, érzékeny bőrűeknek kiváló.

A pálmaolaj jelentősebb mennyiségben tartalmaz E-vitamint.

Kókuszvaj tulajdonságai: nagyon tápláló, jól védi a bőrt a kiszáradás ellen, gyorsan felszívódik a bőrbe, antibakteriális hatású, megakadályozza kisebb sérülések, vágások, pattanások elfertőződését, beállítja a fejbőr optimális működését, megszünteti a korpaképződést, egészségessé és csillogóvá varázsolja a hajat.

A ricinusolaj magas olajsav tartalma miatt gyulladás gátló, bőrnedvesítő hatású. Serkenti a kollagén termelődését. Kisebb sebek, akne és napégés ellen is hatásos. 

Borsosmenta teából készítettem főzetet. Kakaóporral elválasztót szórtam, és színeztem a felső 1/3-ot szintén kakaóporral, valamint borsosmenta teafűvel.
Ugrás a Főoldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése