2014. november 8., szombat

Bagolykák

A múltkoriban, ősz elején, Panni (6) említette, hogy "bagoly mániás" lett.

Na uccu neki, vesd el magad - belevetettem magam a bagoly keresésbe.

Szerencsére a facebookon Meli kreatív műhelye megosztott időnként néhány képet az általa készített bagikról, és korábbi bejegyzései között megtalálható a bagoly szabásminta is.
Köszönjük Meli.

A Kik textildiszkontban pedig lehetett kapni tenyérnyi méretű színes pöttyös és virágmintás anyagot. Ebből beszereztem 2 csomaggal, valamint kézimunka boltban a szemeknek és a lábaknak filcet. Szuper, hogy manapság már A/4-es méretben is kapható filc.

Szabás, varrás és már készülnek a baglyok.

Ja, és Panni azóta már mutatta a Jézuskának írt - Anyának tollba mondta - listát, melyet hangosan(!) fel kellett olvasnom Neki    :-)    és sajnos azon egyetlen baglyot sem láttam.
Pedig sok minden volt rajta ;-) .

Ime a Lájkolós Bagi :
 Majdnem kész:

- Segítség! Szétestem!
- Ja, még össze se szedtem magam.
És lesz még folytatás!

Ugrás a Főoldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése