2013. július 29., hétfő

Zöldül már az Anyósom

Ezzel én semmi rosszat nem mondok az Anyósomra, hiszen én már korábban bezöldültem. Arra értem, hogy nem használok káros tisztítószereket, és tusfürdőket, testápolókat.

Na az én kedves Anyósom ezt egy kicsit másképp adja elő hozzám képest.

Már korábban is kapott tőlem szappanokat és mosószappanokat.

Mami virágcsokra és a mosószappan formám :)
Mivel nagyon szereti a virágokat és sokat kertészkedik, úgy döntött, hogy a mosószappant a virágozástól összekoszolódott földes, zöld növényes kezére is használja. Okos - gondoltam magamban.
A mosószappanban erősebb a lúg, az dolgozzon csak a piszkos kezén, szépen oldja csak le a piszkot.

Persze mondtam Neki, hogy a mosószappan nem arra való, hogy kezet mosson vele és szükséges a kezének az ápolás, ezért inkább az ápoló szappant kellene használnia. De hát Ő tudja, Ő keze.

Így aztán Mami mosószappan nagyfogyasztó lett a kézmosónál.

Most elérkezett a zöldülésének a következő lépcsőfokára. (lassan, mivel a csípője fáj :) )
Kérte, hogy csináljak még neki mosószappant, és abból mosógélt, mert most már elfogyott a bolti mosószere, és a múltkor tőlem kapott "kostoló" nagyon megtetszett Neki is. Az ára is nagyon jó, kisnyugdíjasnak (is) való!

Megcsináltam a konyhájában a mosógélt, miközben Ő szorgalmasan jegyzetelt, és a végén rácsodálkozott, hogy csak ennyi az egész(?). Igen, pofon egyszerű.
Következőleg már egyedül csinálja.

Az oktatásért cserébe kaptam Tőle szárított körömvirág szirmot és friss citromfüvet.
Na jó, nem az oktatásért, mert ez már előre  meg volt beszélve. :)

Körömvirág

Ugrás a Főoldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése