2013. június 25., kedd

Miért éppen szappan?

Amikor már szabtunk és varrtam, kötöttünk, vágtam és ragasztottam, festettünk, fúrtunk, faragtunk, áthúztunk ..... Na ezután kavarjunk.
Neeem sütit!
Természetesen, vegyszermentesen!


De az igazi ok amiért szappant készítek  nem az, hogy ezt is kipróbáljam, hanem egy különös út vezetett el idáig, melyet egy másik írásban teszek közzé -->  ITT

Miután rádöbbentem, hogy ha vegyszerben fürdünk és vegyszerben mossuk a ruháinkat milyen hatással van ránk, azt mondtam: Kösz, de ebből elég!

Szeretném ha Te is megismernéd azt, hogy lehet másképp is fürdeni és mosni, takarítani. Megosztom Veled tapasztalataimat és ajánlok oldalakat, ahol még többet tudhatsz meg minderről.


Köszönöm, hogy elolvastad írásomat.
Üdv: Éva        

Folytatás  ITT következik           

Ugrás a Főoldalra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése